piątek, 11 marca 2016

Maggie


W tym poście chciałabym Wam przedstawić zdjęcia, które są bardzo dla mnie ważne. Maggie poznałam na maxmodels, a zaczęło się od tego, że jak zwykle szukałam modelek (mając nadzieję, że trafię na jakieś fajne portfolia) i trafiłam na ten oto profil. Zawsze podobał mi się typ urody Maggie i styl typowo azjatycki, gdzieś głęboko w serduszku marzyłam o takich zdjęciach i ktoś mi powiedział żebym do niej napisała, bo przecież jak się nie zgodzi to się nic nie stanie i świat się nie zawali. No i posłuchałam się i napisałam. Jednak muszę wspomnieć, że słabo u mnie z angielskim co staram się poprawiać, ale nie umiem tego języka na poziomie komunikatywnym. Na szczęście (przy mniejszej lub większej pomocy mojej kochanej siostry) udało mi się z nią umówić. Na zdjęcia pojechałam z koleżanką, bo się trochę bałam jak to będzie i co jeśli to jeden wielki kit. No i okazało się, że Maggie jest przesympatyczną osobą i współpraca z nią to czysta przyjemność. Nauczyło mnie to, że naprawdę warto jest marzyć i próbować. Pondato świetnie bawiłam się podczas robienia tych zdjęć i bardzo fajnie spędziłam czas, oto rezulataty:


Modelka: Maggie Chan













Zapraszam do oceniania


8 komentarzy:

  1. Jejku ! Cudowne zdjęcia. Bardzo dopracowane, modelka idealna ! 😍
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ! Cudowne zdjęcia. Bardzo dopracowane, modelka idealna ! 😍
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne zdjęcia! Jakby wyjęte z filmu! :) Też bardzo mi się podoba typ jej urody!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z niej ślicznotka :) Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczyna, gratuluję zdjęć są naprawdę wspaniałe :)) zawsze marzyłam o takiej ładnej sesji zdjeciowej ^ ^
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i nietypowa uroda, bardzo dobre zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna dziewczyna
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te za szybą mega!!
    piękna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga