środa, 9 marca 2016

Comeback

Po bardzo długiej przerwie wracam do bloga. Dlaczego? Tak jakoś mnie naszło i może dlatego, że teraz powoli zaczyna się wiosna, a mi zachciało się znowu robić zdjęcia. Ponadto poznałam kilka fajnych osób, które w pewien sposób zainspirowały mnie do robienie czegoś ponad zwykłe zdjęcia na fejsa, a czy to co dodaje będzie równało się z tym co chce osiągnąc okaże się później.
Poniżej chciałabym dodać zdjęcia z lutego. Byłam wtedy przez długi czas w Warszawie i już po raz drugi umówiłam się z Zosią na zdjęcia. Współpraca była świetna, a po części była lekko improwizowana i nie było na nią konkretnego pomysłu. Koncepcja była taka, że miałyśmy zrobić zdjęcia na starówce, przy kamienicach z różnymi stylizacjami. Sądzę, że zdjęcia wypadły całkiem dobrze i jestem z nich zadowolona. Najlepsze jest to, że oprócz modelingu zajmuje się również fotografią (chociaż z tego co wiem fotografia była tą pierwszą rzeczą), tu macie link do jej strony.
Dosyć gadania, zapraszam do oceny zdjęć :)
















6 komentarzy:

  1. Zdjęcia mają swój urok, bardzo mi się podobają, zwłaszcza to gdzie modelka czyta gazetę, a zdjęcie robione jest zza szyby.

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie znam się na fotografii. Moje ulubione zdjęcie, z tych tutaj, które udostępniłaś to piąte od góry, kolorowe, gdzie modelka patrzy się w obiektyw. Podoba mi się kolorystyka i kompozycja jest super. Niby takie zwykłe, a jednak jest w tym coś niezwykłego i ulotnego.
    Sama kiedyś myślałam o tym aby pozować do zdjęć, niestety jednak moja tusza mi nie pozwala, zdjęcia nie wyglądałyby tak ładnie, gdyby stała na nich grubsza dziewczyna xP. Na razie jednak nie myślę o dietach, ponieważ biorę takie a nie inne leki, które nie pozwalają mi schudnąć. Czekam na więcej zdjęć. :)
    http://tylko-szum.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz chudnac, są modelki które są tezsze i są modelkami i są śliczne. Najważniejsze to to czy czujesz to i umiesz dac siebie wszystko :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bardzo dopracowane :)
    Pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo dopracowane :)
    Pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga